16/7/11

Βάρος

Προσπαθώ να πετάξω αλλά είναι αδύνατον. Κάθε ανάσα που παίρνω δίνει ζωή σε βαθύτερους αναστεναγμούς. Την στιγμή που είμαι αδύναμη μου είναι δύσκολο να μιλήσω. Παρ' όλα αυτά είμαστε κάτω από τον ίδιο μπλε ουρανό.
Αν μπορούσα να ζωγραφίσω έναν πίνακα μιας μελωδίας, θα ήταν ένα βιολί χωρίς χορδές και ο κανβάς στο μυαλό μου τραγουδάει τα τραγούδια που αφήνω πίσω μου σαν λουλούδια στο ηλιοβασίλεμα.
Είχα ένα μέρος απόλαυσης, και έχω γευτεί τον πόνο, ποτέ δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να αγγίξω τα φτερά ενός αγγέλου. Είναι ένα ταξίδι στα μάτια μου και μου είναι δύσκολο να το κρύψω, όπως ο ωκεανός στην ανατολή του ηλίου.
Μπορείς να με βρεις μέσα στο σκοτάδι και την αγάπη, μην με απογοητεύσεις.

About This Blog

About This Blog

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP