1/3/13

Άσε το σκοτάδι

Άσε το σκοτάδι να καλύψει τις πληγές, να σταματήσει το αίμα που κυλά
Να σταματήσουν να με πονούν, να με ΠΟΝΟΥΝ, Ν Α  Μ Ε   Π Ο Ν Ο Υ Ν
Άσε το σκοτάδι να καλύψει τα σημάδια που άφησες 
Άσε το σκοτάδι να καλύψει όλες εκείνες τις σκέψεις, να μείνουν για πάντα εκεί, ΕΚΕΙ ΕΚΕΙ! παγιδευμένες και νεκρές.
Άσε το σκοτάδι να πάρει μαζί του ό, τι ένιωσα/ες/ε/με/τε/αν
Άσε το σκοτάδι να κάνει πέτρα τη μικρή και άσχημη καρδιά μου, μου είναι άχρηστη πια
Άσε το σκοτάδι να πάρει μαζί του εκείνο το μικρό, σύντομο, φανταστικό μέλλον, το σιχαίνομαι πλέον
Άσε το σκοτάδι να καταστρέψει τον τωρινό μου εαυτό, δεν τον αντέχω

Άσε το σκοτάδι να καλύψει το κενό μου, μόνο αυτό μπορεί
Άσε το σκοτάδι να με καλύψει, η φωτεινή πραγματικότητα 
μου κάνει κακό και με σκοτώνει μια ώρα αρχύτερα
Άσε το να με πάρει στο έρεβος, στο τίποτα, μου ταιριάζουν οι σκιές τώρα
Άσε το να πάρει εκείνες τις μέρες τις ζωής μου που δεν υπήρξαν ποτέ.

About This Blog

About This Blog

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP