29/8/17

Kiss me goodbye

Και με πονάει κάθε μέρα πειρισσότερο η σκέψη ότι δεν θα είμαστε ποτέ μαζί. Νόμιζα ότι θα τα καταφέρω, ότι όλα θα τελειώσουν και θα έρθω να σε βρω. Αλλά κάθε μέρα που περνάει γίνεται όλο και πιο δύσκολο. Κάθε μήνυμα που στέλνω πονάει ακόμα περισσότερο από το προηγούμενο που δεν απάντησες. Ξέρω, ξέρω έχεις διάφορα στο μυαλό σου να σκεφτείς και δεν είμαι πλέον ένα από αυτά. Έκανα τις λάθος επιλογές, το μετάνιωσα αν και είναι πολύ αργά. Σου αξίζει να είσαι χαρούμενος και ας μην είμαι μαζί σου. Θα το αντέξω. Μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα, απλά δεν θέλω. Αλλά θα τα καταφέρω. Τα βράδια θα είναι δυσκολότερα αλλά σιγά σιγά θα το συνηθίσω. Αν δεν με θέλεις θα μείνω μακριά σου και θα χαίρομαι αν εισαι ευτυχισμένος. Αν πάλι με θέλεις θα έιμαι εκεί και πάντα θα σε βρίσκω. Δεν μπορώ να κλάψω πια. Δεν έμειναν καθόλου δάκρια. Ένας μόνιμος πόνος στο στήθος που με καταστρέφει μέρα με τη μέρα. Ένα "γιατί" που αιωρείται και πάει κι έρχεται. Και ξαναπαίζω στο μυαλό μου όλες τις στιγμές μαζί σου για να χαμογέλασω. Δεν μπορώ να χαμογελάσω πια. Πάει το ενδιαφέρον μου για ό, τι με ενθουσίαζε παλιότερα. Έφυγαν και οι ελπίδες μαζί του. Σ' έχασα μια και καλή πλέον. Το ξέρω ότι δεν θα ξαναγυρίσεις. Το ξέρω ότι δεν θα ξαναπαντήσεις. Το ξέρω ότι έμειναν μόνο φωτογραφίες και αναμνήσεις. Τα λάθη μου... αυτά δεν θα μου τα συγχωρήσω ποτέ. Θα πεθαίνω μέρα με τη μέρα ολοένα και περισσότερο σκεπτόμενη τι έπρεπε να είχα κάνει αλλιώς. Συγγνώμη. Συγγνώμη που δεν τα κατάφερα. Συγγνώμη που ήμουν δειλή και δεν σου είπα ποτέ αυτα που ήθελα. Συγγνώμη για όλα. Μην τα παρατήσεις ούτε στιγμή εσύ. Δεν είσαι δειλός. Σου αξίζει ό, τι και να προσπαθήσεις και θα προσεύχομαι κάθε μέρα να το πετύχεις. Ελπίζω να είσαι καλά....

About This Blog

About This Blog

  © Blogger template Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP